Kykykoulu alkaa tammikuusta alkaen

Tammikuusta alkaen alkaa seuran järjestämä kykykoulu Ukonniemi Areenalla perjantaisin 16:15-17:30. Kykykoulu on tarkoitettu 2009-2011 syntyneille pojille ja 2007-2010 syntyneille tytöille. Kykykoulun päävastuussa toimivat junioripäällikkö Santeri Piirainen ja valmennuspäällikkö Tero Nieminen, sekä joukkueiden valmentajat. Kykykoulussa harjoitellaan sellaista taitoharjoittelua, jota ei välttämättä tehdä joukkueharjoittelussa. Kykykoulussa käytetään rastiharjoittelua. Kykykoulun hinta on 30€, laskuohjeet tulevat myöhemmin tammi-helmikuun aikaan. Kykykoulu kestää tammikuun 10. päivästä maaliskuun loppuun. Kykykoulu on tarkoitettu motivoituneille pelaajille ja harjoituksissa vaaditaan pelaajilta keskittymistä harjoitteluun.

Santeri Piirainen
santeri.piirainen@imatranpalloseura.fi