Perhefutis

Ilmoittautuessasi rekisteröidyt meidän seuramme käyttämään MyClub-jäsenpalveluun.

Mikä?

Perhefutis on lapsen ja vanhemman yhteinen harrastus, jossa nautitaan liikunnasta monipuolisesti ja turvallisesti ilman suorituspaineita. Toiminta on yhteistä oppimista ja oivaltamista kiireettömässä ilmapiirissä. Vanhemmalle Perhefutis on mahdollisuus rentoutua arjen kiireen keskellä yhteisen tekemisen parissa.

Milloin?

Perhefutis alkaa ma 15.5.2023. Perhefutis järjestetään 8 kertaa ja Perhefutis kerhopäivät ovat maanantai ja torstai klo 17-18. Paikkana Ukonniemen tekonurmi. Osoite on Kenttämiehenkuja 5, 55420 Imatra.

Hinta?

Perhefutis maksaa 35€/pari. Seura tarjoaa lapselle vakuutuksen ja jalkapallon. Maksimimäärä jonka voimme ottaa on 50 lasta ja 50 aikuista.

Tavoitteet

• Auttaa lasta oppimaan ja oivaltamaan itse ja yhdessä vanhemman kanssa kokeilemalla ja tekemällä
  • Tukea lapsen ja vanhemman vuorovaikutusta
  • Tukea lapsen oman kehon hahmottamista; minä suhteessa muihin ja tilaan