Kotikikkakilpailu alkaa!

Kotikikkakilpailu alkaa nyt! Lähetä oma videosi Santerille whatsapilla numeroon 0407613723. Parhaat videot palkitaan IPS:n seuratuotteilla.

Ohjeet kilpailuun:

• Nyt ei kilpailla siitä kuka on taitavin ponnauttelija tai laukoja, vaan siitä kuka keksii parhaimman ja kekseliäimmän tavan harjoitella kotioloissa mielikuvitusta käyttäen. Videota tehdessä voi käyttää hyväksi editointi- ja muokkaustaitoja. Palkintoraatina toimivat IPS:n valmentajat. Kriteereinä toimivat mm. mielikuvitus, välineiden ja ympäristön käyttäminen, yllätyksellisyys ja tunteellisuus.
  • Kisa on tarkoitettu alle 18-vuotiaille.
  • Alle 16-vuotiaan on pyydettävä vanhempaa lähettämään video. Videon lähettäminen antaa oikeuden käyttää videota IPS:n somekanavilla (instagram ja facebook).
  • Osallistua voi videon lähettämällä huhtikuun 22. päivään asti.
  • Videoita voi laittaa useamman kuin yhden.
  • Videon on noudatettava viranomaisten antamaa ohjeistusta.
  • Palkintojen saajiin otetaan yhteyttä kisan jälkeen, voittajat julkaistaan myös IPS:n somekanavissa. Palkinnot ovat noudettavissa, kun joukkuetoiminta jälleen jatkuu. Osallistuvia videoita päivitellään instagramtilille @imatranpalloseura. Ota tili samalla seurantaan! Videoita julkaistessa voidaan julkaistaa pelaajan etunimi, sukunimen ensimmäinen kirjain ja pelaajan joukkue.

Palkinnot:

• Pääpalkinto: IPS Edustuksen pelipaita pelaajien nimikirjoituksilla
  • Hopea: Jalkapallo IPS Edustuksen pelaajien nimikirjoituksilla
  • Pronssi: IPS tupsupipo

Muut palkinnot: IPS tuubihuivit ja IPS heijastinpipot.