2014 syntyneille pojille ja tytöille omat joukkueet!

Hei!

Kiitos vielä kaikille Tenavafutikseen osallisuneille!

Aloitamme torstaina 20.8. uuden joukkueen 2014 syntyneille pojille. Mukaan voivat tulla myös innokkaat 2015 syntyneet. Harjoituksia on kerran viikossa Ukonniemen tekonurmella ja aika on 16:45-17:45. Joukkueen valmentajan aloittaa Perhe- ja Tenavafutiksesta tuttu Pauli Hippeläinen. Varustus harjoituksissa: pallo, pullo, säärisuojat, nappulakengät. Väineitä voi kysyä Imatra Intersportin lisäksi facebookryhmästä, Imatran jalkapallokirppis. Harrastuksen hinta on alkuun 20€/kk, joka kattaa harjoitukset, vakuutuksen ja seuramaksun. Joukkue kaipaa perustamistilanteessa toimihenkilöitä (joukkueenjohtajat, rahastonhoitaja, huoltaja ja kioskivastaava). Harjoituksissa tehdään samoja asioita kuin suositussa Tenavafutiksessa, ensimmäiset pelit on myös tarkoitus pelata syyskuun aikana lähialueen seuraa vastaa.

Keskiviikkona 26.8. aloitamme uuden tyttöjoukkueen, mukaan ovat tervetulleet kaikki 2012-2015 syntyneet tytöt.. Jos olet kiinnostunut toimimaan joukkueessa valmennuksessa vastuussa tai apuna, niin ota yhteyttä: santeri.piirainen@imatranpalloseura.fi. Harrastuksen hinta on alkuun 20€/kk, joka kattaa harjoitukset, vakuutuksen ja seuramaksun. Joukkue kaipaa perustamistilanteessa toimihenkilöitä (joukkueenjohtajat, rahastonhoitaja, huoltaja ja kioskivastaava). Harjoituksissa tehdään samoja asioita kuin suositussa Tenavafutiksessa, ensimmäiset pelit on myös tarkoitus pelata syyskuun aikana lähialueen seuraa vastaa. Harkat ovat keskiviikkoisin klo 17:00-18:00 Ukonniemen tekonurmella.

Uusille joukkueilla järjstetään vanhempainillat syyskuun aikana toiminnan startattua. Ulkokauden viimeiset harjoitukset pidetään lokakuun alussa.

Yllä olevan linkin kautta pääsette liittymään MyClubiin.

Mukaan pääsee liittymään liittymällä ryhmään MyClubin kautta. Oikea ryhmä on pojille IPS 2014, tytöille IPS Tytöt

Tervetuloa mukaan! Lisätiedot santeri.piirainen@imatranpalloseura.fi

Ystävällisin terveisin