MITÄ UUSI PELAAJA TARVITSEE?

Tervetuloa Imatran Palloseuraan!

Jalkapallo on kaikkein pelatuin joukkuepeli maailmassa. Jalkapallo on myös harrastetuin urheilulaji Suomessa. Odotettavissa on mukavia hetkiä joukkuekavereiden kanssa, pallon kesyttämistä, uusien taitojen oppimista, otteluiden jännitystä ja riemua sekä paljon muita hauskoja kokemuksia jalkapallon parissa. Imatran Palloseura tarjoaa lapsellenne:
- hauskaa ja kehittävää toimintaa,
- lapsen kehityskaudet huomioon ottavaa toimintaa
- lapsen tasolle sopivaa kilpailua (ottelut, turnaukset, harjoituspelit)

Jos olette kiinnostuneita aloittamaan jalkapallon pelaamisen, ota yhteyttä seuran valmennuspäällikköön tai suoraan joukkueen yhteyshenkilöön. Joukkueissamme on aina tilaa uusille pelaajille. Tervetuloa!

Tarjoamme pelaajillemme maksuttoman kahden viikon kokeilujakson, jonka aikana voitte päättää haluatteko liittyä joukkueeseen. Kaikki kokeilijat ovat tapaturmavakuutuksen (OP Pohjola) alaisia, joten kokeilemaan voi tulla turvallisin mielin. Uusi pelaaja täytä tietosi alla olevalla lomakkeella, niin otamme teihin yhteyttä. Annettuja tietoja käytetään tiedottamiseen, pelaajan lisenssin ostamiseen ja mahdollisesti vakuutuksen ostamiseen.

Toni Rummukainen
Imatran Palloseura
Valmennuspäällikkö

toni.rummukainen(at)imatranpalloseura.fi

UUSI PELAAJALOMAKE

Pelaajan sukupuoli?
    MiesNainen

Onko pelaajalla voimassa vakuutus, jokakattaa harrastus-ja kilpailutoimintaa?

KylläEi