Valmentajaksi meille

Tervetuloa valmentajaksi Imatran Palloseuraan! Etsimme toimintaamme mukaan jatkuvasti uusia ohjaajia/valmentajia.

Jos olet kiinnostunut toimimaan maailman pelatuimman lajin sekä lasten/nuorten parissa, olet tervetullut mukaan toimintaamme. Etsimme motivoituneita ja innokkaita valmentajia, jolloin jalkapallotaustaa ei tarvitse välttämättä löytyä, kun työskennellään pienimpien lasten kanssa. Seura tarjoaa myös enemmän kokemustakin omaaville valmentajille mielenkiintoisen roolin joukkuetoiminnastamme. Tärkeimpiä ominaisuuksia valmentajalle ovat hyvät sosiaaliset taidot tiimityöskentelyyn, sekä inspiroiva ja kannustava tapa työskennellä lasten/nuorten kanssa. Seurana tarjoamme uusille valmentajille seuratyöntekijöiden tuen, mahdollisuuden kouluttautua, sekä sovitut korvaukset työskentelystä.

Toimintaamme ohjaavat seuraavat arvot joka päiväisessä arjessamme:

1. Kokonaisvaltaisuus
  2. Tasa-arvoisuus
  3. Mielekkyys ja turvallisuus
  4. Urheilulliseen elämäntapaan kasvattattaminen
  5. 5. Pitkäjänteisyys.

Tulemalla mukaan seuramme ohjaajaksi/valmentajaksi annat samalla suostumuksesi siihen, että teemme vapaaehtoisen rikostaustaotteen selvityksen seuran hallituksen linjauksen mukaisesti.

Ota rohkeasti yhteyttä niin katsotaan yhdessä minkälaista roolia meillä olisi tarjota valmentajana juuri sinulle!

Pentti Leppänen, Junioripäällikkö
pentti.leppanen@imatranpalloseura.fi