Arvot ja pelaajapolku

Seuramme valmennustoimintaa ohjaavat seuraavat arvot

1. Kokonaisvaltaisuus
Kehitämme lapsia ensisijaisesti ihmisinä. Harjoittelemme sosiaalisten ja psyykkisten taitojen kehittämistä siinä missä taito-ominaisuuksiakin.

2. Tasa-arvoisuus
Otamme huomioon kaiken tasoiset lapset niin kykyjen kuin motivaationkin osalta. Samanlainen valmennus ei sovi kaikille. Lapsiin tutustutaan ja heitä valmennetaan yksilöllisesti.

3. Mielekkyys ja turvallisuus
Lapset haluavat pitää hauskaa ja oppiakseen heillä täytyy olla turvallinen olo. Rakennamme myönteisiä ihmissuhteita sekä hauskan ja välittävän ilmapiirin, jotka mahdollistavat lasten viihtymisen harjoituksissa.

4. Urheilulliseen elämäntapaan kasvattava
Vain pieni osa lapsista etenee huippu-urheilijaksi, mutta kaikilla on mahdollista kasvaa urheilulliseen elämäntapaan. Tämän arvokkaan perinnön haluamme jakaa kaikille.

5. Pitkäjänteisyys
Emme hae toiminnallamme pikavoittoja, vaan viemme lapset oppimismatkalle, jossa annetaan lapselle aikaa oppimiselle. Peleissä ei tavoitella voittoa hinnalla millä hyvänsä, vaan pelaajan kehitys menee toiminnassamme edelle.