Kauden 2021 palkitut

Imatran Palloseura vietti 19.11. jalkapallokauden 2021 päätösjuhlaa. Koronatilanteen takia päätöstilaisuus pidettiin Ukonniemi Areenalla, joka isona tilana mahdollisti turvavälit. Valitettavasti tänä vuonnakaan ei pelaajien vanhemmat voineet osallistua tilaisuuteen.
Kautta 2021 jälleen väritti koronarajoitukset mm. talvella oli harjoituspelit kielletty ja turnauksia peruttiin. Kesällä pystyimme järjestämään tapahtumia mm. Cross Border Cupin, johon osallistui yli 50 joukkuetta ympäri Suomea. Lisäksi järjestimme kerhoja ja leirejä. Yksittäisenä tapahtuna voisi nostaa Elite Football Campin johon osallistui yli 50 pelaajaa ympäri Suomea, mukana myös pelaajia muualta Euroopasta.
Tapahtuman loppuhuipentumana jaettiin kauden 2021 palkinnot. Alla kauden palkitut.

Vuoden juniorina palkittiin U16 tyttöjen maajoukkueeseen valittu Emilia Laiho (PEPO/IPS T15 YJ)
Vuoden maalivahtina palkittiin Väinö Terävä (IPS P2008-09)
Vuoden seuratoimijana palkittiin Riikka Kekäläinen, aktiivinen 2013 syntyneiden joukkueenjohtaja.
Vuoden valmentajana palkittiin Pauli Hippeläinen (PEPO/IPS P17 YJ).
Aatsin Pytyllä (Arto Pulkkisen kunniapalkinto) palkittiin Elmo Leppänen (IPS P2010).

Joukkueiden palkitut:
IPS P2014: Lassi Mykkänen, Iisakki Huttunen, Jani Sabelfeld