Kauden päättäjäisissä palkittiin ja ilmoitettiin Santerin lähdöstä

Imatran Palloseura vietti 30.10. Karelia-Salissa jalkapallokauden 2020 päätösjuhlaa. Samalla tiedotettiin Santeri Piiraisen siirtymisestä IPS:n junioripäällikön tehtävistä.

Ennen palkintojenjakoa muisteltiin kulunutta koronan säväyttämää jalkapallokautta. Vuosi sisälsi jälleen paljon aktiivista toimintaa seuralta turnausten, leirien ja kerhojen osalta. Elokuussa järjestetty Cross Border Cup oli IPS:n 15-vuotta kestäneen historian suurin turnaus 50 joukkueella, vaikka ennakkosuunnitelmista poiketen ei turnaukseen voitukaan kutsua venäläisjoukkueita.

Paikalla olleille pelaajille ja toimihenkilöille ilmoitti puheessaan Imatran Palloseuran junioripäällikkö Santeri Piirainen, siirtyvänsä vuoden päätteeksi Imatralta muihin haasteisiin ja jättävänsä junioripäällikön tehtävät 3,5 vuoden jälkeen taakseen. Piirainen kiitti kaikkia toimihenkilöitä, valmentajia, pelaajia ja vanhempia kuluneista vuosista. Myös IPS kiittää Santeria kuluneista vuosista ja toivottaa onnea tulevaisuuteen! Seura tiedottaa myöhemmin junioripäällikön tehtävien uudelleen jakautumisesta.

Palkitut

Vuoden juniorina palkittiin vuotta nuorempana valtakunnalliseen Helmariturnaukseen valittu, Simpeleen Urheilijoista IPS:n tyttöjoukkueeseen pari vuotta siirtynyt, Emilia Laiho (PEPO/IPS T14).
Vuoden maalivahtina palkittiin Siiri Mäkelä (PEPO/IPS T14).
Vuoden seuratoimijana palkittiin Marko Liikanen, monen vuoden tekemästään työstä IPS:n miesten harrastefutiksen eteen.
Vuoden valmentajan palkittiin Mika Mykkänen (IPS P2011).
Aatsin Pytyllä (Arto Pulkkisen kunniapalkinto) palkittiin Jere Hinkkanen (IPS P2007-08).

Joukkueiden palkitut:
IPS T2006-08: Anni Kostiainen, Emilia Putkonen, Aada Uski
IPS T2005-06 (PEPO/IPS T14 YJ): Aleksandra Honkanen, Hilda Strömberg, Emilia Laiho
IPS P2013: Antton Saukkonen, Elmo Purosalmi, Eemeli Ahola
IPS P2012: Rasmus Maijanen, Miko Ihalainen, Aleksei Vershinin
IPS P2011: Anton Kalitin, Roope Sund, Maksim Sinkkonen
IPS P2010: Alpo Saarela, Juho Ohtonen, Eetu Siitonen
IPS P2009: Toni Kuusisto, Veikko Varis, Saku Tukiainen
IPS P2008-07: Jimi Tikkanen, Saku Kurkisuo, Aleksei Dovgalev
IPS P2003-04: Leevi Koskimäki, Kalle Reponen, Joonas VesantoPEPO/IPS P14 YJ: Manu Parikka
PEPO/IPS P15 YJ: Daniel Urpalainen
PEPO/IPS P17 YJ: Eelis Heimonen

Onnittelut vielä kerran kaikille palkituille!