Kesätyöhaku auki!

Imatran Palloseura etsii kolmea kesätyöntekijää toimintaansa.

Kesätyösopimus alkaa 1.6. ja päättyy 31.8. Työmäärä on 60h, joka jakautuu työntekijän ja -antajan kanssa sopimalla tavalla sopimusjaksolle. Työnkuvaan sisältyy lasten ohjaamista IPS:n kerhoissa (Tenava- ja Perhefutis), leireillä (IPS kesäleiri, Elite Football Camp) ja nuorimpien ikäluokkien harjoituksissa. Ohjaamisen lisäksi työntekijä pääsee osallistumaan Cross Border Cup turnauksen järjestelyihin (1.-2.8.). Työtehtävät jaetaan yksilöllisesti työntekijöille.

Mitä työntekijä saa kesätyöstä?

• 450€ palkan 60h työmäärästä
  • Mahdollisuuden kehittää vuorovaikutus-, ohjaamis- ja organisointitaitoja ammattimaisessa ohjauksessa
  • Liikunnan alan työkokemuksen, joka hyödyttää jatko-opintoja hakiessa

Mitä odotamme kesätyöntekijältä?

• Oma-aloitteisuutta, vastuullisuutta ja kykyä innostaa

Lähetä hakemuksesi sähköpostiosoitteseen: santeri.piirainen@imatranpalloseura.fi

Täytä hakemukseen perustietosi itsestäsi (nimi, puhelinnumero, sähköposti, syntymäaika), kerro kokemuksestasi/taustasi/persoonastasi – mistä tahansa, joka voi olla hyödyksi tehtävässä työssä. Lopuksi kerro myös, miksi haet kesätyötä Imatran Palloseurasta.

Hakemus on lähetettävä torstaina 28.5. klo 12:00 mennessä. Kesätyötä voivat hakea kaikki imatralaiset 1991-2006 syntyneet nuoret. Kesätyö toteutetaan Imatran kaupungin kesätyöntekijäsetelillä.