Tiedote: Korona keskeyttää toimintaa

Imatran Palloseura seuraa Suomen Palloliiton liittohallituksen torstaina 12.3.2020 antamaa suositusta kilpailu- ja harjoitustoiminnan väliaikaisesta keskeyttämisestä koronavirusepidemian leviämisen ehkäisemiseksi.

Turnaus- ja harjoitustoiminnan keskeytys astuu voimaan välittömästi ja jatkuu ainakin maaliskuun 2020 loppuun asti. Keskeytys koskee poikkeuksetta seuran kaikkia juniorijoukkueita. Näin ollen myös 21.-22.3. U7-9 ja U10-11 turnaukset perutaan.

IPS tarkkailee tilanteen kehittymistä päivittäin sekä seuraa toimenpiteissään jatkossakin sekä THL:n että Palloliiton antamia suosituksia. Kaikki tieto harjoitus- ja pelitoiminnan jatkosta maaliskuun jälkeen jaetaan edelleenkin seuran joukkueiden joukkueenjohtajille sekä julkaistaan suoraan myös seuran nettisivuille.

Seuran ja joukkueiden organisoiman harjoitustoiminnan ollessa nyt väliaikaisesti keskeytyksissä, kannustamme jokaista omatoimiseen harjoitteluun.

Emilio Urpalainen

Imatran Palloseura