Toni Rummukainen IPS:n valmennuspäälliköksi ja hallitukseen uudistusta

Imatran Palloseura on valinnut uuden valmennuspäällikön

1.10.2020 Imatran Palloseuran päätoimisen valmennuspäällikön tehtävässä aloittaa 44- vuotias UEFA B- valmentajakoulutuksen käynyt, Imatralta kotoisin oleva Toni Rummukainen.

Valmentajataustaa Tonilla on n. 20 vuotta, valmentajana hän on toiminut junioreista aikuisiin. Valmentajakokemusta hänellä on mm. Miesten Kolmosesta Turussa ja Tampereella.

Lisäksi junioripuolelta häneltä löytyy kokemusta aina 12-vuotiaista A-juniori-ikäisiin asti. Junioripuolelta sarjatasokokemusta löytyy mm. ASM-sarjasta, A-Ykkösestä ja alueliigasarjoista. Lisäksi Toni Rummukainen on toiminut Turun Pallokerhon valmennuspäällikkönä.

Toni Rummukaisen yhteystiedot ovat: 044 3551283 rumme4@hotmail.com

Imatran Palloseuran hallitukseen uudistusta

Keskiviikkona 19.8. järjestetyssä hallituksen vuosikokouksessa valittiin seuralle uusi hallitus. Hallituksessa jatkavat Emilio Urpalainen (pj), Johanna Väyrynen ja Titta Partanen. Vanhasta hallituksesta jäivät pois Tommi Myller ja Harri Koskinen. IPS kiittää Tommia ja Harria toimijuudesta seuran hallituksessa. Uusina jäseninä hallitukseen valittiin Pauli Hippeläinen, Pentti Leppänen  ja Mika Mykkänen.

Lisätietoja,

Emilio Urpalainen