Tule pelaamaan futista!

Jalkapallohuuma on tällä hetkellä kovimmillaan. Hyppää mukaan Imatran Palloseuran junioritoimintaan! Ilmainen kokeilujakso kaikille uusille harrastajille juniorijoukkueisiimme.

Imatran Palloseura järjestää toimintaa perheen pienimmille Perhefutiksesta (3-5 vuotiaille) alkaen. Nuorin ikäluokka on juuri perustettu 2013 syntyneet, jotka harjoittelevat kerran viikossa. Toimintaa on kaikenikäisille lapsille ja nuorille tytöissä ja pojissa. Vanhemmasta päästä tarjontaa löytyy 2003-2004 syntyneiden poikien joukkueesta ja yläasteikäisille tytöille löytyy 2005 syntyneiden joukkue, johon ovat uudet harrastajat tervetulleita.

Maksuton kokeilujakso kestää kahden viikon ajan, jonka aikana tai jälkeen on mahdollista liittyä pysyvästi joukkuetoimintaan mukaan. Maksuttomia kokeilukertoja kertyy siis jopa 4-6 riippuen ikäryhmästä. Kokeilijat ovat vakuutettuja seuran puolesta. Varusteiksi riittävät alkuun ulkoliikuntaan soveltuva vaatetus ja juomapullo. Suosittelemme kuitenkin nappulakenkien ja säärisuojien hankkimista. Säärisuojat saa tarvittaessa myös lainaksi. Ajankohtaiset harjoitteluajat löytyvät joukkueiden sivuilta, voitte varmistaa harjoitteluajat suoraan joukkueenjohtajalta tai junioripäällikkö Santeri Piiraiselta (yhteystiedot alla).

Voitte ilmoittautua lajikokeiluun lähettämällä tietonne sähköpostilla osoitteeseen santeri.piirainen(at)imatranpalloseura.fi

Kirjoittakaa viestinne otsikolla ”Liikuntabuffet IPS”, kertokaa samalla lapsen nimi, syntymävuosi ja milloin haluatte aloitattaa lajikokeilun.

10 syytä aloittaa jalkapallon harrastaminen!

1. Jalkapallo tarjoaa mahdollisuuden lapsen positiivisen minäkuvan kehittämiseen.
2. Jokainen lapsi kohdataan yksilönä, ottaen huomioon lapsen kehitystaso.
3. Jalkapalloharrastus luo lapselle jopa elinikäisiä ystävyyssuhteita.
4. Jalkapallo tarjoaa lapsen kehitystasolle sopivaa leikinomaista kilpailua harjoituksissa ja peleissä.
5.  Säännöllinen harrastus luo pohjaa liikunnalliselle elämäntavalle, joka kantaa läpi elämän.
6. Jalkapallo tarjoaa mahdollisuuden sosiaalisten taitojen kehittämiseen yhdessä samanikäisten kanssa. Harjoituksissa opetellaan käyttäymään ryhmässä, pareittain ja yksin.
7.  Seuramme tavoitteena on kasvattaa jokainen pelaaja omalle huipulleen. Toiminta on suunnitelmallista, laadukasta ja pitkäjänteistä. Jokaisella on oma potentiaalinen huippunsa, toisen huippu on maajoukkue ja kansainväliset kentät, toisen huippu on harrastuksen jatkuminen kuntoilumielessä vielä aikuisiällä. Kaikki jalkapallotoiminta on arvokasta ja tarjoamme kaikille mahdollisuuden jatkaa pelaamista omalla tasolla.
8. Harrastus opettaa tärkeitä arvoja, kuten muitten huomioon ottamista, kärsivällisyyttä ja oikeudenmukaisuutta.
9. Jalkapallo kehittää monipuolisesti liikuntataitoja, joita tarvitaan arjessa ja muissa urheilulajeissa.
10. Tarjoamme laadukkaat harjoitteluolosuhteet talvella ja kesällä.

Santeri Piirainen
IPS Junioripäällikkö