Päättäjäisissä palkittiin ja muistettiin

Tapahtuma keräsi lähes 200 junioria ja vanhempaa paikalle. Tapahtumassa vallitsi yhteisöllinen tunnelma ja tärkeimpänä teesinä nousi esiin yhdessä toimimisen tärkeys. Tilaisuuden kaikki kuvat voi ladata koneelle täältä.

Imatran Palloseuran 14. toimintakausi päätettiin juhlallisesti Kulttuuritalo Virran Kareliasalissa sunnuntaina 24.11. Tapahtumassa kerrattiin mennyttä kautta, joka oli IPS:n historian yksi aktiivisemmista. Toimintakausi sisälsi mm. joulukuussa Imatralla järjestetyt jalkapalloilun SM-taitokilpailut, kansainvälisiä turnauksia, uuden toimintamuodon Perhefutiksen aloittamisen ja edustustoiminnan palaamisen junioreiden hallituksen alle. Yhteistyö Lappeenrannan PEPO:n kanssa laajeni edustustasolle, sekä 14-17 vuotiaiden lisäksi yhteisjoukkueilla käytiin pelaamassa kovatasoisia turnauksia Venäjällä 9-12-vuotiaiden kanssa. Seuran pelaajamäärä kasvoi hieman, lisenssipelaajien noustessa junioreissa 273:en. Junioripäällikkö Santeri Piirainen, mainitsi puheessaan tulevan kauden tavoitteiksi toiminnan jatkuvan kehittymisen ja laadukkaan harjoittelun toteutumisen jokaiselle lapselle ja nuorelle. Menneellä kaudella valmentajien määrä kentällä kasvoi hienosti ja uusia valmentajia saatiin koulutettua seuran sisäisillä koulutuksilla ja Palloliiton valmennuskursseilla.